fredag 8 juni 2007

Fel på chefer

Ja, jag tror det är fel på alla chefer.
Det är nog något i ordet som gör att man blir en sämre människa. Jag är inte det minsta bättre själv vilket jag bevisar varje dag på något nytt sätt. Vet inte om man kan skylla på för mycket att göra för enligt min egen chef så gör jag inte mer än vad som förväntas av mig. Det skulle ju vara intressant att veta vad som förväntas eftersom hon i nästa mening trycker in att hon inte förväntar sig att jag ska göra bra resultat? Nehe? Så varför har hon då anställt mig? I brist på något bättre? Inser att det nog är så när hon lite senare i konversationen återigen upprepar att nej det spelar ingen roll vad du gör för det är ingen annan heller som kan.
Är det henne jag ska lära mig chefskapets kunskaper av?

//Fröken väldigt mycket förvirrad

Inga kommentarer: