lördag 19 maj 2007

trött

Befinner mig för tillfället i ett komaliknande tillstånd. Känns som om jag inte har vaknat på tre dagar utan bara klivit ur sängen och varit uppe fast fortfarande sovande.
Hade ett kort tillfälle idag när jag trodde att jag var vaken. Fick en idé om hur man borde ändra en excelmall för att den skulle funka bättre samtidigt som jag körde till jobbet. För att inte tappa idén satte jag mig vid datorn direkt jag kom in till jobbet för att ändra medan jag fortfarande kom ihåg vad jag skulle göra. I samma minut som jag var färdig återfann sig tröttheten och jag återvände in i koman.
Jag insåg efter några timmar att det säkert skulle uppskattas om jag stannade på jobbet men att jag faktiskt inte skulle göra någon nytta utan bara se ut som en zombie så jag åkte hem
Klockan var då ca 16 och jag kom på att jag fortfarande inte hade ätit frukost... Så in i affären för att köpa bröd och mjölk. Betalade och gick ut bara för att komma på att jag inte hade köpt någon mjölk så vände tillbaka in i affären för att köpa det. Fastnade vid glassdisken och funderade på vad jag skulle ha för glass och bestämde mig till slut. Gick till kassan och betalade och gick ut. Fortfarande ingen mjölk så gick in en tredje gång.... Kassören hade hemskt svårt att hålla sig för skratt när jag betalade för tredje gången på tio minuter.
Så min plan för kvällen är att sova.

//FF